Online marketing voor fondsenwerving

Wil je meer donaties, betrokkenheid en zichtbaarheid voor jouw fondsenwervende campagne of goed doel? Catch of the Day is gespecialiseerd in online marketing voor fondsenwerving. Van (betaalde) social media campagnes tot e-mailmarketing en overtuigende copywriting. Wij zorgen dat jouw doel het juiste publiek bereikt, op het juiste moment. Samen zetten we jouw fondsenwervende campagne krachtig in de markt, met impact én resultaat.

Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting

Dit doen we

Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.

Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.

Hoe doen we dit?

Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.

Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.

Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.

Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting

Dit doen we

Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.

Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.

Hoe doen we dit?

Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.

Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.

Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.

Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting

Dit doen we

Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.

Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.

Hoe doen we dit?

Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.

Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.

Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.

Klanten over Catch of the Day