Online marketing voor fondsenwerving
Wil je meer donaties, betrokkenheid en zichtbaarheid voor jouw fondsenwervende campagne of goed doel? Catch of the Day is gespecialiseerd in online marketing voor fondsenwerving. Van (betaalde) social media campagnes tot e-mailmarketing en overtuigende copywriting. Wij zorgen dat jouw doel het juiste publiek bereikt, op het juiste moment. Samen zetten we jouw fondsenwervende campagne krachtig in de markt, met impact én resultaat.
Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting
Dit doen we
Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.
Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.
Hoe doen we dit?
Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.
Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.
Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.
Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting
Dit doen we
Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.
Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.
Hoe doen we dit?
Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.
Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.
Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.
Online advertising
Unpaid social
E-mailmarketing
Copywriting
Dit doen we
Online wil je het verhaal van jouw goede doel of actie delen. Niet alleen wat je doet, maar vooral waarom het ertoe doet. Welke resultaten zijn behaald? Welke onderzoeken zijn mogelijk gemaakt? En welke persoonlijke verhalen laten de impact van jouw werk écht voelen? Wij helpen je om deze verhalen krachtig te vertalen naar social content die raakt en mensen betrekt.
Zo bouwen we aan een betrokken community die niet alleen volgt, maar ook steunt en deelt. Voor, tijdens en na jouw campagne.
Hoe doen we dit?
Altijd in beeld – We zorgen voor regelmatige updates die jouw organisatie top-of-mind houden.
Content die past – We brengen behaalde resultaten, gefinancierde projecten en persoonlijke verhalen tot leven.
Slim inspelen op trends – We benutten trends en actualiteit om het bereik én de betrokkenheid te vergroten.
Klanten over Catch of the Day
"Sinds 2023 werken we nauw samen met Catch of the Day. Een betrokken en creatieve partner die met de juiste tone of voice een belangrijke bijdrage levert aan onze fondsenwervende campagnes en evenementen."
Steffie Jansen
Manager marketing & fondsenwerving
"Catch of the Day weet onze visie perfect te vertalen naar krachtige campagnes. Hun creatieve aanpak en betrokkenheid zorgen voor zichtbare resultaten en maken hen een waardevolle partner in onze groei."
Johan Wekema
Algemeen directeur bij Enforce Sport Events
"Catch of the Day heeft met hun kennis en expertise in online marketing onze fondsenwervende sportevenementen naar een hoger niveau getild. Dankzij hun slimme strategieën zijn onze deelnemersaantallen en fondsen aanzienlijk gestegen!"
Martijn van Dijk
Manager Evenementen & Campagnes bij ICP
"Sinds 2023 werken we nauw samen met Catch of the Day. Een betrokken en creatieve partner die met de juiste tone of voice een belangrijke bijdrage levert aan onze fondsenwervende campagnes en evenementen."
Steffie Jansen
Manager marketing & fondsenwerving
"Catch of the Day weet onze visie perfect te vertalen naar krachtige campagnes. Hun creatieve aanpak en betrokkenheid zorgen voor zichtbare resultaten en maken hen een waardevolle partner in onze groei."
Johan Wekema
Algemeen directeur bij Enforce Sport Events
"Catch of the Day heeft met hun kennis en expertise in online marketing onze fondsenwervende sportevenementen naar een hoger niveau getild. Dankzij hun slimme strategieën zijn onze deelnemersaantallen en fondsen aanzienlijk gestegen!"
Martijn van Dijk
Manager Evenementen & Campagnes bij ICP
"Sinds 2023 werken we nauw samen met Catch of the Day. Een betrokken en creatieve partner die met de juiste tone of voice een belangrijke bijdrage levert aan onze fondsenwervende campagnes en evenementen."
Steffie Jansen
Manager marketing & fondsenwerving
"Catch of the Day weet onze visie perfect te vertalen naar krachtige campagnes. Hun creatieve aanpak en betrokkenheid zorgen voor zichtbare resultaten en maken hen een waardevolle partner in onze groei."
Johan Wekema
Algemeen directeur bij Enforce Sport Events
"Catch of the Day heeft met hun kennis en expertise in online marketing onze fondsenwervende sportevenementen naar een hoger niveau getild. Dankzij hun slimme strategieën zijn onze deelnemersaantallen en fondsen aanzienlijk gestegen!"
Martijn van Dijk
Manager Evenementen & Campagnes bij ICP